У Карпатах завершили перший і найскладніший етап будівництва нового Бескидського тунелю, що сполучить Львівську область та Закарпаття.

Цей тунель довжиною понад 1,7 км проходить крізь гору на висоті 781- 807 метрів над рівнем моря, а шар породи над тунелем сягає 182 метрів.

Наразі закінчили прорубування у верхній частині тунелю. Далі мають провести роботи з поглиблення тунелю, прокладання двох шляхів, а також підвести мережі зв’язку та електрифікації.

Новий Бескидський тунель має стратегічне значення, адже дасть можливість  рухатись поїздам двома коліями, а не однією, як старим тунелем. Потяги рухатимуться ним зі швидкістю 60-70 км/год. Бескидський тунель буде безпечнішим, адже попередній в аварійному стані, оскільки його збудували близько 130 років потому  і кілька разів руйнували під час Другої світової війни.

Новий тунель обладнають не тільки сучасними приладами робочого й аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту.

Вартість робіт сягає 103 млн євро та фінансується за кошти ЄБРР, а також кошти Львівської залізниці – 600 млн грн.

У даному проекті компанія «Сіка Україна» бере учать в улаштуванні сучасної гідроізоляційної системи з активним контролем із використанням ПВХ-П мембрани Sikaplan WP 1100-20 HL ,та багатьма допоміжними матеріалами. Спеціалісти компанії Sika, разом з підрядною організацію слідкують за якістю виконання робіт, та дотриманням всіх технологій монтажу всієї гідроізоляції . Зазначимо, що дана система використовувалася у нещодавно відкритому, найдовшому залізничному тунелі у світі  Готардському, що в Швейцарії.

https://www.facebook.com/sikaukraina/posts/655924717891286

Ми продовжуємо стежити за ходом виконання робіт на Бескидському тунелі та будемо ділитися з Вами найсвіжішими новинами з будівельного майданчику.